![]() |
Nokia E55
|
||||||
|
Wykresy i trendy Nokia E55
Komentarze
radarossszki
07 czerwca 2011, z IP: 188.165.251.7
do Dargo owszem pomińąłęś model e51, trzeci rok go mam i prócz szybko wycierających sie bocznych klawiszy nie ma zadnego problemu ;)
do Dargo owszem pomińąłęś model e51, trzeci rok go mam i prócz szybko wycierających sie bocznych klawiszy nie ma zadnego problemu ;)
marcin
16 maja 2011, z IP: 188.165.251.7
NOKIA wypina się na klienta i nie pomaga w przypadku reklamacji - też musiałem sie z tym syfem szarpać! Po czwartej naprawie serwis oświadczył, że telefon jest w stu procentach sprawny a nawet serwisant nie potrafił go odpalić - $%^&%$#. Po tej wpadce wymienili całą płytę z Finland na Korea i odpukać na razie chodzi. Jak długo nie wiadomo. Gwarancja się kończy potem można tylko dokładać do interesu albo wywalić na śmietnik i kupić inną markę - dbającą o klienta !!!! A o syfie z NOKII zapomnieć i nie słuchać ich kłamstw!!! O D R A D Z A M ! ! !
NOKIA wypina się na klienta i nie pomaga w przypadku reklamacji - też musiałem sie z tym syfem szarpać! Po czwartej naprawie serwis oświadczył, że telefon jest w stu procentach sprawny a nawet serwisant nie potrafił go odpalić - $%^&%$#. Po tej wpadce wymienili całą płytę z Finland na Korea i odpukać na razie chodzi. Jak długo nie wiadomo. Gwarancja się kończy potem można tylko dokładać do interesu albo wywalić na śmietnik i kupić inną markę - dbającą o klienta !!!! A o syfie z NOKII zapomnieć i nie słuchać ich kłamstw!!! O D R A D Z A M ! ! !
Dargo
21 kwietnia 2011, z IP: 188.165.251.7
Do Cfaniak - no i co nokia wymyslila po E 55 ? E 71 czy E 7 cos im sie to nie udalo, chyba ze przeoczylem jakis model ?
Do Cfaniak - no i co nokia wymyslila po E 55 ? E 71 czy E 7 cos im sie to nie udalo, chyba ze przeoczylem jakis model ?
maciek
19 października 2010, z IP: 87.205.60.229
niesie
niesie
maciek
19 października 2010, z IP: 87.205.60.229
niesie
niesie
maciek
19 października 2010, z IP: 87.205.60.229
niesie
niesie
maciek
19 października 2010, z IP: 87.205.60.229
ależ echo niesie
ależ echo niesie
cfaniak
22 lutego 2010, z IP: 80.48.4.226
Pani Ago: myślę że oczywiście ze względu na to, że kupiła Pani uszkodzony telefon to powinni zamknąć całą firmę Nokia i wtedy byłaby Pani zadowolonym konsumentem. E55 posiadam od kilku miesięcy i nie miałem żadnych problemów z tym telefonem. Wcześniej posiadałem E51 i przesiadkę tą uważam za bardzo udaną. Już się zastanawiam co Nokia wymyśli po E51 i E55...? Myślę, że zostanę przy tej serii telefonów.
Pani Ago: myślę że oczywiście ze względu na to, że kupiła Pani uszkodzony telefon to powinni zamknąć całą firmę Nokia i wtedy byłaby Pani zadowolonym konsumentem. E55 posiadam od kilku miesięcy i nie miałem żadnych problemów z tym telefonem. Wcześniej posiadałem E51 i przesiadkę tą uważam za bardzo udaną. Już się zastanawiam co Nokia wymyśli po E51 i E55...? Myślę, że zostanę przy tej serii telefonów.
cfaniak
22 lutego 2010, z IP: 80.48.4.226
Pani Ago: myślę że oczywiście ze względu na to, że kupiła Pani uszkodzony telefon to powinni zamknąć całą firmę Nokia i wtedy byłaby Pani zadowolonym konsumentem. E55 posiadam od kilku miesięcy i nie miałem żadnych problemów z tym telefonem. Wcześniej posiadałem E51 i przesiadkę tą uważam za bardzo udaną. Już się zastanawiam co Nokia wymyśli po E51 i E55...? Myślę, że zostanę przy tej serii telefonów.
Pani Ago: myślę że oczywiście ze względu na to, że kupiła Pani uszkodzony telefon to powinni zamknąć całą firmę Nokia i wtedy byłaby Pani zadowolonym konsumentem. E55 posiadam od kilku miesięcy i nie miałem żadnych problemów z tym telefonem. Wcześniej posiadałem E51 i przesiadkę tą uważam za bardzo udaną. Już się zastanawiam co Nokia wymyśli po E51 i E55...? Myślę, że zostanę przy tej serii telefonów.
cfaniak
22 lutego 2010, z IP: 80.48.4.226
Pani Ago: myślę że oczywiście ze względu na to, że kupiła Pani uszkodzony telefon to powinni zamknąć całą firmę Nokia i wtedy byłaby Pani zadowolonym konsumentem. E55 posiadam od kilku miesięcy i nie miałem żadnych problemów z tym telefonem. Wcześniej posiadałem E51 i przesiadkę tą uważam za bardzo udaną. Już się zastanawiam co Nokia wymyśli po E51 i E55...? Myślę, że zostanę przy tej serii telefonów.
Pani Ago: myślę że oczywiście ze względu na to, że kupiła Pani uszkodzony telefon to powinni zamknąć całą firmę Nokia i wtedy byłaby Pani zadowolonym konsumentem. E55 posiadam od kilku miesięcy i nie miałem żadnych problemów z tym telefonem. Wcześniej posiadałem E51 i przesiadkę tą uważam za bardzo udaną. Już się zastanawiam co Nokia wymyśli po E51 i E55...? Myślę, że zostanę przy tej serii telefonów.
Aga
15 lutego 2010, z IP: 85.89.170.35
Panie chajzer 1 proponowałabym politykę marketingu szeptanego przenieś na inne forum. Pisze prawdę tak jak jest. Telefon trafił ponownie do serwisu ponieważ znowu się zepsuł. Tym razem jest to już 4 raz w przeciągu 3 miesięcy odkąd go posiadam. Tym razem siedzi w serwisie gwarancyjnym 4-tydzień. Gratuluję firmie Nokia uszkodzonych telefonów, które sprzedają. O.. przepraszam oni je tylko przecież produkują. A winny jest tylko sklep, który sprzedaje takie rzeczy.
Panie chajzer 1 proponowałabym politykę marketingu szeptanego przenieś na inne forum. Pisze prawdę tak jak jest. Telefon trafił ponownie do serwisu ponieważ znowu się zepsuł. Tym razem jest to już 4 raz w przeciągu 3 miesięcy odkąd go posiadam. Tym razem siedzi w serwisie gwarancyjnym 4-tydzień. Gratuluję firmie Nokia uszkodzonych telefonów, które sprzedają. O.. przepraszam oni je tylko przecież produkują. A winny jest tylko sklep, który sprzedaje takie rzeczy.
Aga
15 lutego 2010, z IP: 85.89.170.35
Do chajzer1 - chłopie ty tutaj nie uprawiaj marketingu szeptanego dla firmy Nokia. Piszę tak jak jest, całą prawdę. Telefon ponownie jest w naprawie już 4 raz w przeciągu 3 miesięcy odkąd go mam. Tym razem leży już 4 tydzień w serwisie. Jeśli producent nie odpowiada za to co produkuje to ja gratuluję firmie NOKIA podejścia do klienta!!!
Do chajzer1 - chłopie ty tutaj nie uprawiaj marketingu szeptanego dla firmy Nokia. Piszę tak jak jest, całą prawdę. Telefon ponownie jest w naprawie już 4 raz w przeciągu 3 miesięcy odkąd go mam. Tym razem leży już 4 tydzień w serwisie. Jeśli producent nie odpowiada za to co produkuje to ja gratuluję firmie NOKIA podejścia do klienta!!!
chajzer1
07 lutego 2010, z IP: 83.168.97.29
Do Aga: Jakiego producenta kobieto:P Dobrze powiedzieli Ci, ze oni tylko produkują:P Od naprawy jest serwis Noki i do nich trzeba dzwonić w razie problemow, albo przez sklep(wtedy oni beda sie kontaktowac z serwisem). A co do tego ze nie dzialal...w kazdym sprzecie są wady fabryczne i tego sie nie uniknie i ogarnij sie kobieto troche w zyciu a nie klapiesz jezorem z opniami na wszystkich serisach.
Do Aga: Jakiego producenta kobieto:P Dobrze powiedzieli Ci, ze oni tylko produkują:P Od naprawy jest serwis Noki i do nich trzeba dzwonić w razie problemow, albo przez sklep(wtedy oni beda sie kontaktowac z serwisem). A co do tego ze nie dzialal...w kazdym sprzecie są wady fabryczne i tego sie nie uniknie i ogarnij sie kobieto troche w zyciu a nie klapiesz jezorem z opniami na wszystkich serisach.
chajzer1
07 lutego 2010, z IP: 83.168.97.29
Do Aga: Jakiego producenta kobieto:P Dobrze powiedzieli Ci, ze oni tylko produkują:P Od naprawy jest serwis Noki i do nich trzeba dzwonić w razie problemow, albo przez sklep(wtedy oni beda sie kontaktowac z serwisem). A co do tego ze nie dzialal...w kazdym sprzecie są wady fabryczne i tego sie nie uniknie i ogarnij sie kobieto troche w zyciu a nie klapiesz jezorem z opniami na wszystkich serisach.
Do Aga: Jakiego producenta kobieto:P Dobrze powiedzieli Ci, ze oni tylko produkują:P Od naprawy jest serwis Noki i do nich trzeba dzwonić w razie problemow, albo przez sklep(wtedy oni beda sie kontaktowac z serwisem). A co do tego ze nie dzialal...w kazdym sprzecie są wady fabryczne i tego sie nie uniknie i ogarnij sie kobieto troche w zyciu a nie klapiesz jezorem z opniami na wszystkich serisach.
mis
24 grudnia 2009, z IP: 89.75.128.139
"jest 1 wyswietlacz a nie 2" - hehe a gdzie mialby byc drugi wyswietlacz?
"jest 1 wyswietlacz a nie 2" - hehe a gdzie mialby byc drugi wyswietlacz?
Aga
30 listopada 2009, z IP: 85.89.185.236
Kupiłam skuszona opiniami telefon E55 i okazało się po przyjściu do domu, że nie działa. Oddałam do reklamacji, czekam już tydzień na odpowiedź, najprawdopodobniej wada techniczna, ale będą naprawiać. Nowy telefon i już do naprawy - super. W sklepie powiedzieli, że jest to już drugi taki przypadek. Zadzwoniłam do producenta, powiedzieli, że oni tylko produkują, a nie naprawiają. Jeśli będziecie mieć szczęście i aparat będzie działał to super, w przeciwnym razie nie macie ani aparatu ani pieniędzy - gratuluję. Zdecydowanie odradzam zakup tego telefonu.
Kupiłam skuszona opiniami telefon E55 i okazało się po przyjściu do domu, że nie działa. Oddałam do reklamacji, czekam już tydzień na odpowiedź, najprawdopodobniej wada techniczna, ale będą naprawiać. Nowy telefon i już do naprawy - super. W sklepie powiedzieli, że jest to już drugi taki przypadek. Zadzwoniłam do producenta, powiedzieli, że oni tylko produkują, a nie naprawiają. Jeśli będziecie mieć szczęście i aparat będzie działał to super, w przeciwnym razie nie macie ani aparatu ani pieniędzy - gratuluję. Zdecydowanie odradzam zakup tego telefonu.
Aga
30 listopada 2009, z IP: 85.89.185.236
Kupiłam skuszona opiniami telefon E55 i okazało się po przyjściu do domu, że nie działa. Oddałam do reklamacji, czekam już tydzień na odpowiedź, najprawdopodobniej wada techniczna, ale będą naprawiać. Nowy telefon i już do naprawy - super. W sklepie powiedzieli, że jest to już drugi taki przypadek. Zadzwoniłam do producenta, powiedzieli, że oni tylko produkują, a nie naprawiają. Jeśli będziecie mieć szczęście i aparat będzie działał to super, w przeciwnym razie nie macie ani aparatu ani pieniędzy - gratuluję. Zdecydowanie odradzam zakup tego telefonu.
Kupiłam skuszona opiniami telefon E55 i okazało się po przyjściu do domu, że nie działa. Oddałam do reklamacji, czekam już tydzień na odpowiedź, najprawdopodobniej wada techniczna, ale będą naprawiać. Nowy telefon i już do naprawy - super. W sklepie powiedzieli, że jest to już drugi taki przypadek. Zadzwoniłam do producenta, powiedzieli, że oni tylko produkują, a nie naprawiają. Jeśli będziecie mieć szczęście i aparat będzie działał to super, w przeciwnym razie nie macie ani aparatu ani pieniędzy - gratuluję. Zdecydowanie odradzam zakup tego telefonu.
dxt
08 czerwca 2009, z IP: 194.187.145.218
jest 1 wyswietlacz a nie 2
jest 1 wyswietlacz a nie 2
Użytkownik publikuje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Właściciel Serwisu nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Serwisu.