Huawei Honor 7
|
|||||||
|
Wykresy i trendy Huawei Honor 7
Komentarze
konkaw
21 października 2015, z IP: 83.5.4.57
Ostrzegam tych którzy chcą kupować produkty honor lub wahają się miedzy różnymi markami. Krótka historia z tą firmą: Kupiłem telefon i na wyświetlaczu była dziwna poświata, która mnie denerwowała więc odesłałem telefon na gwarancję do serwisu gdzie wymienili mi na nowy który po kilku tygodniach użytkowania musiałem powtórnie reklamować ,więc w dniu 06.10.2015 telefon przesłałem do serwisu "cyfrowe centrum serwisowe" w Piasecznie, serwis zepsuł mój telefon "honor 6" i winę zrzucił na mnie. Telefon był nowy miał zaledwie kilka tygodni. Telefon sprawował się świetnie,wszystko działało jak należy, LTE, rozmowy, aparat, bateria trzymała długo i jedynym problemem z którym oddałem telefon do serwisu było mało stabilne połączenie Wi-Fi (od czasu do czasu potrafiło zerwać łączność i nawiązywało ponownie), postanowiłem zareklamować ten defekt. Telefon wysłałem do serwisu z tą wadą i opisałem usterkę ."Po naprawie" otrzymałem sprzęt całkowicie niesprawny, Nie można było już uruchomić smartfona i nie reagował na żadne polecenia, podłączenie doładowania lub do komputera również nie wywołuje w telefonie żadnej reakcji. Telefon który otrzymałem nadaję się na śmietnik. Ponadto telefon który wysłałem był w idealnym stanie i nie posiadał żadnego śladu użytkowania ,był jak nowy gdyż miałem go zaledwie kilka tygodni i był zawsze użytkowany i wkładany do etui, a ten który wrócił z serwisu nosił ślady użytkowania i drobne ryski. Serwis stwierdził wadę (krzywej płyty głównej) .Zadzwoniłem od razu do serwisu z pretensjami , a oni lakonicznie odpowiedzieli mi ,że jest postępująca wada krzywej płyty i nic nie mogą zrobić i mogę się odwoływać.Powiedzieli ,że jak chcę naprawić telefon to cena wynosi 1300 zł ,czyli więcej niż za niego zapłaciłem. Tylko serwisant go rozkładał i nikt więcej.Stwierdził ,że płyta jest krzywa i jest to wada postępująca.Uważam p
Ostrzegam tych którzy chcą kupować produkty honor lub wahają się miedzy różnymi markami. Krótka historia z tą firmą: Kupiłem telefon i na wyświetlaczu była dziwna poświata, która mnie denerwowała więc odesłałem telefon na gwarancję do serwisu gdzie wymienili mi na nowy który po kilku tygodniach użytkowania musiałem powtórnie reklamować ,więc w dniu 06.10.2015 telefon przesłałem do serwisu "cyfrowe centrum serwisowe" w Piasecznie, serwis zepsuł mój telefon "honor 6" i winę zrzucił na mnie. Telefon był nowy miał zaledwie kilka tygodni. Telefon sprawował się świetnie,wszystko działało jak należy, LTE, rozmowy, aparat, bateria trzymała długo i jedynym problemem z którym oddałem telefon do serwisu było mało stabilne połączenie Wi-Fi (od czasu do czasu potrafiło zerwać łączność i nawiązywało ponownie), postanowiłem zareklamować ten defekt. Telefon wysłałem do serwisu z tą wadą i opisałem usterkę ."Po naprawie" otrzymałem sprzęt całkowicie niesprawny, Nie można było już uruchomić smartfona i nie reagował na żadne polecenia, podłączenie doładowania lub do komputera również nie wywołuje w telefonie żadnej reakcji. Telefon który otrzymałem nadaję się na śmietnik. Ponadto telefon który wysłałem był w idealnym stanie i nie posiadał żadnego śladu użytkowania ,był jak nowy gdyż miałem go zaledwie kilka tygodni i był zawsze użytkowany i wkładany do etui, a ten który wrócił z serwisu nosił ślady użytkowania i drobne ryski. Serwis stwierdził wadę (krzywej płyty głównej) .Zadzwoniłem od razu do serwisu z pretensjami , a oni lakonicznie odpowiedzieli mi ,że jest postępująca wada krzywej płyty i nic nie mogą zrobić i mogę się odwoływać.Powiedzieli ,że jak chcę naprawić telefon to cena wynosi 1300 zł ,czyli więcej niż za niego zapłaciłem. Tylko serwisant go rozkładał i nikt więcej.Stwierdził ,że płyta jest krzywa i jest to wada postępująca.Uważam p
Użytkownik publikuje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Właściciel Serwisu nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Serwisu.